Business Internaţional

Ungaria atrage 19% din retailerii cu planuri de expansiune în Europa

Ungaria atrage 19% din retailerii cu planuri de...

Autor: Catalina Apostoiu

12.05.2017, 00:00 566

Ungaria este a cincea cea mai atractivă piaţă pentru retailerii care au planuri de extindere a prezenţei în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa în acest an, relevă un raport al CBRE citat de Budapest Business Journal. Cele mai mari pieţe din Europa Occidentală ocupă poziţiile de top pe agenda retailerilor în ceea ce priveşte extinderea reţelelor de magazine în 2017, în pofida nesiguranţei politice şi economice din Europa. Marea Britanie ocupă prima poziţie, 65% din retaileri vizând piaţa britanică pentru expansiune, urmată de Franţa (43%), Germania (38%), UAE (24%).

Spania, Olanda şi Ungaria au tras fiecare 19% din retaileri, ocupând astfel împreună poziţia a cincea în preferinţele retailerilor. Potrivit raportului CBRE, numărul retailerilor cu planuri majore de expansiune în 2017 este de aşteptat să scadă, 70% din retaileri indicând că se aşteaptă să deschidă zece sau mai puţine magazine, reflectând o abordare mai prudentă în ceea ce priveşte planurile de creştere. Totuşi, magazinele stradale şi centrele regionale de shopping rămân cele mai populare formate de expansiune, peste 80% din retaileri alegând aceste metode de creştere. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO