Business Internaţional

Un nou început pentru Volkswagen? Gigantul a anunţat că vrea să schimbe sigla companiei pentru a se pregăti de era maşinilor electrice. Cum a evoluat aceasta după al Doilea Război Mondial

Volkswagen plănuieşte să schimbe logo-ul companiei pentru prima dată în ultimii şase ani, încât se pregăteşte pentru era maşinilor electrice şi încearcă să şteargă din conştiinţa colectivă scandalul emisiilor – celebrul Dieselgate – care a distrus imaginea companiei, potrivit Bloomberg.

Noul logo va fi prezentat anul viitor, când producătorul german se pregăteşte să ia cu asalt piaţa maşinilor electrice, lansând o serie întreagă de modele, a transmis Jochen Sengpiehl, directorul de brand al companiei. Pentru a se potrivi prezentului, sigla va trebui să arate bine atât pe maşini cât şi pe ecranul unui smartphone, a transmis acesta.

Emblema VW, modificată ultima dată în 2012, s-a schimbat doar modest după al Doilea Război Mondial, când producătorul auto a renăscut.

„Brandul nu este în cea mai bună formă în comparaţie cu anii anteriori”, încât marca şi-a piedut din farmec încercând să fie „prea nemţească”, a spus Sengpiehl. „Nu este doar din cauza scandalului emisiilor”.

Vedeţi mai jos cum a evoluat sigla Volkswagen:

sursa foto: Bloomberg

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.