Business Internaţional

Trendul fitness: Doi antreprenori din Chicago au construit o companie în jurul unui baton proteic şi au vândut-o pentru 600 de milioane de dolari

Trendul fitness: Doi antreprenori din Chicago au...

Autor: Alex Ciutacu

12.11.2017, 10:00 1069

RXBAR, compania fondată de Peter Rahal şi Jared Smith, fără niciun fond de investiţie şi fără finanţări străine, doar cu 5.000 de dolari de fiecare, a fost achiziţionată de compania Kelloggăs pentru 600 de milioane de dolari, potrivit Inc.com

„Îmi amintesc că la începutul business-ului îmi întrebam tatăl cum ar trebui să procedez ca să atrag banii investitorilor pentru a-mi îndeplini viziunea pentru RXBAR. El mi-a spus foarte direct să tac din gură şi să vând 1.000 de batoane”, spune Peter Rahal, cofondator RXBAR.

Cei doi antreprenori au mers la fiecare centru de wellness şi la fiecare sală de fitness din Chicago şi discutau cu patronii dacă îşi pot afişa produsele pe rafturile lor. Au dat multe produse gratuit. „Nu ne interesa. Voiam doar să le încerce cât mai multă lume. Am făcut aceste batoane manual. Nu exista nicio linie imensă de producţie. Câte un baton pe rând”.

Primul ambalaj pentru batoane a fost creat în PowerPoint de către antreprenori. „Ne-am pus chiar şi numerele de telefon pe ambalaj. Voiam să fim cât mai accesibili şi mai uşor de găsit. Am crescut cel mai mult cu ajutorul feedback-ului de la clienţi. Ne-am dat seama destul de devreme că există mult potenţial aşa că am dat tot ce am avut. Ne-am dat demisia de la locurile de muncă, am mutat centrul operaţional din subsolul mamei şi am închiriat un spaţiu mic pentru producţie”.

„Cred că cel mai important este să ai încredere în produsul pe care îl vinzi şi să creezi o cultură în jurul lui, sau să îl integrezi într-o cultură care este în trend, cum am făcut noi cu trendul de fitness prin care trec pieţele de retail”, explică Peter Rahal.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO