Business Internaţional

Topul companiilor pe care americanii le urăsc cel mai mult

Top 10 companii pe care americanii le urăsc cel mai mult

Autor: Radu Racu

14.10.2011, 15:52 2743

Dacă vă număraţi printre oamenii care au un conctact puternic cu economia Statelor Unite, probabil că sunteţi şi printre cei care urăsc Bank of America, American Airlines şi Time Warner. Business Insider a preluat lista actualizată a celor mai urâte companii americane, pe baza Indicelui Satisfacţiei Clienţilor.

"În general, companiile din industrie se plasează mai bine în preferinţele consumatorilor pentru că pot controla mai uşor procesul de fabricaţie, spre deosebire, de exemplu, de o companie aeriană unde pot apărea nenumărate neplăceri", spune David VanAmburg, reprezentantul companiei care realizează inidicatorul.

Topul celor mai detestate companii din SUA:

10. United Health. Cea mai mare companie de servicii medicale din SUA, printre care şi asigurări, cu un profit net 4,6 miliarde de dolari anul trecut. Printre cele mai dese reclamaţii se numără refuzul de a acoperi anumite poliţe de asigurare şi comunicarea defectuoasă.

9. Facebook. Cei mai mulţi americani care folosesc serviciile reţelei de socializare se plâng de lipsa intimităţii şi nerespectarea confidenţialităţii datelor.

8. American Airlines. Ca la majoritatea companiilor aeriene, cele mai numeroase reclamaţii sunt legate de pierderea bagajelor şi reducerea serviciilor incluse în bilet.

7. United Airlines. Plângeri similare cu cele de la American Airlines, dar în plus au o problemă majoră cu întârzierea zborurilor.

6. US Airways. Probleme cu pierderea bagajelor şi comunicare defectuoasă.

5. Charter Communications. Companie de cablu TV şi telecomunicaţii, cu peste 4,7 milioane de clienţi în 25 de state americane. Printre reclamaţii se numără facturi umflate şi servicii slabe.

4. Comcast. Companie de cablu şi telecomunicaţii, criticată deseori pentru schimbarea planurilor tarifare fără avertisment.

3. Divizia de televiziune prin cablu a Time Warner. Scumpirea abonamentelor peste ritmul de inflaţie, acţiuni frauduloase în relaţiile cu clienţii şi servicii proaste sunt principalele reclamaţii ale consumatorilor. Recent, a iscat un scandal uriaş după ce a difuzat material pornografic pe frecventa unui canal dedicat copiilor.

2. Compania aeriană Delta a stârnit nemulţumiri majore în special după ce a început să taxeze serviciile de la bordul aeronavelor, cum ar fi mâncarea şi bagajele la cală.

1. Pepco. Potomac Electric este poate cea mai slabă companie de utilităţi din SUA în materie de servicii pentru clienţi. Abonaţii Pepco înregistrează în medie cu 70% mai multe pene de curent decât clienţii celorlalţi furnizori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO