Business Internaţional

TikTok plănuieşte să se confrunte de la egal la egal cu Facebook: Aplicaţia chineză pregăteşte o extindere către segmentul de e-commerce din SUA, unde va concura direct cu gigantul de pe Silicon Valley

TikTok plănuieşte să se confrunte de la egal la egal...

Autor: Eduard Ivanovici

08.02.2021, 15:18 104

TikTok plănuieşte o expansiune agresivă către sectorul de e-commerce din Statele Unite, unde se va confrunta direct cu gigantul Facebook, transmite Financial Times.

Aplicaţia chineză de video-sharing le-a prezentat advertiserilor o nouă serie de funcţii pentru 2021, conform unor persoane familiare cu situaţia, citând aici un instrument care le oferă celor mai populari utilizatori şansa de a distribui linkuri către produse şi de a câştiga automat un comision din vânzările ulterioare.

Totodată, platforma deţinută de ByteDance intenţionează să lanseze un program de shopping în „livestream”, o versiune pentru smartphone-uri a canalelor de teleshopping, unde utilizatorii pot cumpăra produse în doar câţiva paşi după ce au fost expuse într-un material postat de vedetele din cadrul reţelei.

Mişcările vor aduce aplicaţia, care a anunţat deja un parteneriat cu platforma de comerţ virtual Shopify, în competiţie directă cu Facebook.

Compania condusă de Mark Zuckerberg a introdus o serie de instrumente pentru Instagram pentru a uşura procesele de achiziţie din unele ţări şi a lansat un canal digital de shopping pentru Facebook. Între timp, Instagram a realizat o copie a TikTok, numită „Reels”.

Câţiva advertiseri au rămas rezervaţi în ceea ce priveşte viitorul TikTok, sugerând că sistemul actual de publicitate rămâne un proiect în curs de desfăşurare.

Anul trecut, veniturile ByteDance s-au dublat şi au ajuns la 35 de miliarde de dolari. Profitul operaţional a depăşit 7 miliarde de dolari în 2020, de la aproape 4 miliarde în anul anterior.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO