Business Internaţional

Sfaturi pentru a începe o afacere de la un vagabond care a ajuns miliardar

Un antreprenor american care trăia pe străzi a ajuns miliardar cu o avere estimată la trei miliarde de dolari, după ce a pus în practică trei sfaturi simple, pe care astăzi le transmite mai departe, tinerilor din zilele noastre, scrie Bloomberg.

“Cel mai bun sfat pe care pot să îl dau este să fiţi întotdeauna pregătiţi de refuzuri”, a spus John Paul Dejoria, cofondatorul Paul Mitchell, una dintre cele mai mari companii care comercializează produse profesionale pentru păr şi Patron Tequila, un brand de tequila premium.

Dejoria îi sfătuieşte pe tinerii antreprenori să continue să încerce chiar dacă multe persoane le vor spune că ideea lor nu este bună şi că nu vor reuşi. Antreprenorii care perseverează şi care învaţă din propriile greşeli, vor deveni din ce în ce mai buni, iar în cele din urmă îşi vor atinge obiectivele.

Al doilea sfat al lui Dejoria pentru tinerii care vor să pună pe picioare un start-up este oferirea unor produse de calitate. “Patron Tequila a devenit un brand de success datorită produselor de foarte bună calitate. De exemplu, dacă scăderea costurilor însemna o reducere a calităţii produselor, o astfel de decizie ieşea din discuţie”, a precizat antreprenorul.

 “În plus, antreprenorii trebuie să ţină cont de un lucru important: oamenii de succes vor face lucruri pe care persoanele mediocre refuză să le facă. Dacă trebuie să lucrezi sâmbăta şi duminica sau dacă trebuie să stau până seara târziu şi apoi să te trezeşti dimineaţa devreme, pur şi simplu o faci”, a mai declarat Dejoria.

Dejoria a fondat compania Paul Mitchell în 1980, împreună cu Paul Mitchell, în încercarea de a oferi servicii de îngrijire a părului la un preţ accesibil. Cu doar 700 de dolari, cei doi prieteni şi antreprenori au reuşit să lanseze un sistem revoluţionar de îngrijire a părulu, prin folosirea a trei produse – şampon, apoi din nou şampon şi la final balsam. În prezent, compania comercializează peste 100 de produse, disponibile în peste 80 de ţări.

Ultimele date privind cifra de afaceri a companiei raportează în 2011 venituri de 900 de milioane de dolari. 

​​

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.