Business Internaţional

Schimbare de strategie: Gigantul Pepsico a lansat două platforme online prin care vrea să vândă direct către consumatori

sursa foto: Profimedia

Pepsicoa lansat PantryShop.com, prin care vinde branduri precum Quaker şi Gatorade şi platforma Snacks.com, prin intermediul căreia vinde produse precum Lays sau Tostitos.

Autor: Alex Ciutacu

11.05.2020, 18:42 840

Gigantul Pepsico a anunţat lansarea a două platforme prin care vrea să-şi vândă produsele direct către consumatori, întrucât multinaţionala americană vrea să profite de un trend din ce în ce mai conturat, în contextul în care comenzile consumatorilor din online au crescut exponenţial, potrivit FT.

Pepsicoa lansat PantryShop.com, prin care vinde branduri precum Quaker şi Gatorade şi platforma Snacks.com, prin intermediul căreia vinde produse precum Lays sau Tostitos, fără a mai avea nevoie de intermediari.

Luna trecută, când a publicat raportările trimestriale, Pepsico a transmis că „vor fi oportunităţi de a aborda consumatorii diferit” pe măsură ce criza evoluează.

„Noi vom profita de aceste oportunităţi pentru a dezvola un lanţ de furnizare mai agil şi mai rezistent, cu o capacitate de adaptare mai precisă şi o capacitate de răspuns mai rapidă, profitând de creşterea susţinută a vânzărilor din comerţul online care s-a ridicat la circa 45% pentru acest trimestru”, au transmis reprezentanţii companiei la finalul primului trimestru din 2020.

Pepico nu este singura mare companie care trece spre o abordare în care vinde direct către consumator, întrucât şi alte companii precum Kraft-Heinz au lansat astfel de platforme în mai multe ţări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO