Business Internaţional

Rihanna şi conglomeratul de lux LVMH, care stă în spatele brandurilor Louis Vuitton şi Moet, colaborează pentru un nou brand vestimentar

Rihanna şi conglomeratul de lux LVMH, care stă în...

Autor: Iulian Tenchiu

19.05.2019, 13:41 158

LVMH, proprietarul cunoscutei mărci Louis Vuitton lansează un nou brand în lumea modei alături de Rihanna. Cea mai recentă decizie a LVMH, stă la baza celei mai actuale mişcări a grupului francez, care presupune construirea unui brand de la zero, potrivit Reuters.

LVMH a declarat vineri că lansarea noului brand despre care se vorbeşte de câteva luni se apropie cu paşi repezi, iar primele articole vestimentare vor fi prezentate la Paris înainte de începutul verii. În ultimul timp, grupul francez a apelat foarte frecvent la colaborările cu celebrităţi şi cu designerii străini pentru a stimula consumatorii tineri ai bunurilor de lux.

Majoritatea acestui tip de colaborări au inclus ediţii limitate ale pieselor vestimentare, iar LVMH caută să îşi creeze un avantaj în faţa concurenţei. Din acest motiv francezii au ales să colaboreze cu Rihanna, acum în vârstă de 31 de ani.

Fenty Beauty, lansată sub umbrela LVMH în septembrie 2017, a ajuns la vânzări de aproape 500 de mil. de euro până la sfârşitul anului 2018.

Rihanna a reuşit să coreleze stilul vestimentar cu care defilează în cadrul evenimentelor cu covor roşu cu muzica ei, iar în trecut a colaborat cu branduri cunoscute precum Puma, pentru colecţii aflate sub eticheta Fenty.

Colecţiile includ adidaşi în culori pastelate şi hanorace decorative. Cântăreaţa a colaborat de-asemenea cu producătorul de încălţăminte Manolo Blahnik şi are o gamă de lenjerie intimă denumită Savage X Fenty.

Preşedintele gigantului LVMH, Bernard Arnault a declarat că grupul o va ajuta pe Rihanna cu o echipă şi resursele necesare, deşi nu a oferit detalii financiare. Grupul a raportat vânzări în valoare de 46,8 mld. euro în 2018, în creştere cu 10% faţă de anul 2017.

LVMH a examinat proiectul în ultimii trei ani, potrivit unei surse din interiorul companiei. Noul brand va fi destinat în mod exclusiv comerţului online şi va fi sprijinit de pop-upuri, dar nu va beneficia de sprijinul unei reţelei de magazine.

„Multumesc domnului Arnault pentru că a crezut în acestă fetiţa din partea stângă a unei insule”, a spus Rihanna pe Twitter.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO