Caută doar în titlu
Business Internaţional

Profiturile gigantului chinez Tencent au întrecut estimările analiştilor şi au ajuns la 4,8 miliarde de dolari în condiţiile în care cererea pentru jocuri video a crescut semnificativ în timpul crizei generate de coronavirus

Gigantul chinez din domeniul tehnologiei informaţionale Tencent a declarat că profiturile nete pentru al doilea trimestru din 2020 au crescut cu 37%, reuşind să învingă estimările analiştilor, în condiţiile în care cererea de jocuri video a crescut semnificativ în timpul crizei generate de coronavirus, potrivit Reuters.

Veniturile din jocuri online, ce reprezintă o treime din totalul vânzărilor, au crescut cu 40% în T2, fiind alimentate de jocuri pentru smartphone-uri precum Peacekeeper Elite şi Honour of Kings.

Veniturile din reţele de socializare, fintech-uri şi servicii financiare au crescut în medie cu aproape 30%. De asemenea, cel mai mare producător de jocuri video al planetei a raportat un profit de 4,8 miliarde de dolari pentru perioada cuprinsă între aprilie şi iunie, cu 800 de milioane mai mult decât estimările analiştilor.

Rezultatele vin la câteva zile după anunţul administraţiei Trump prin care li se interzice cetăţenilor americani să facă afaceri prin intermediul aplicaţiei WeChat, dezvoltată de Tencent.

Luni, compania cu sediul în Shenzhen a pierdut 66 de miliarde de dolari din valoarea bursieră. Anterior, acţiunile gigantului crescuseră cu 70% într-o perioadă de doar patru luni, Tencent devenind astfel cea mai valoroasă companie asiatică, cu o valoare de 664,5 miliarde de dolari.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.