Business Internaţional

Povestea tinerilor care au plecat la cumpărături şi s-au întors cu o idee de afacere de pe urma căreia câştigă 30 de milioane de dolari

Povestea tinerilor care au plecat la cumpărături şi...

Autor: Business Magazin

24.06.2017, 09:01 3247

Rich şi Vicki Fulop sunt cofondatorii Brooklinen, un start-up care are ca activitate vânzarea de aşternuturi şi alte obiecte de casă precum lumânări sau pături. Toate produsele costă sub 200 de dolari şi se vând exlusiv online.

La jumătatea lunii martie, ei au anunţat atragerea unei investiţii de 10 milioane de dolari din partea FirstMark Capital, fond care a investit şi în Airbnb. În ultimii 3 ani, Brooklinen a generat venituri de peste 30 de milioane de dolari.


Celor doi soţi le-a venit ideea afacerii după ce au încercat să cumpere un aşternut pe care îl remarcaseră într-o cameră de hotel. Acesta costa însă 800 de dolari, mult peste bugetul lor; căutând alternative, au descoperit diverse forumuri pe care oamenii se plângeau din aceleaşi motive.

"Ne-am dat seama că oamenii nu aveau decât 2 variante: produse foarte scumpe şi de calitate sau unele foarte proaste şi ieftine", povesteşte Rich Fulop, care este şi CEO-ul companiei. Aşa că s-au apucat să cumpere propriile lor materiale şi să realizeze designuri care să-i atragă pe mileniali.

Citiţi articolul integral pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO