Business Internaţional

Povestea fabuloasă a Servpro, una dintre cele mai mari francize din lume. Cum au trecut doi americani de la o vopsitorie la o franciză cu aproape 2.000 de locaţii

Servpro a debutat în 1967 drept o vopsitorie, iar doi ani mai târziu, fondatorii Ted şi Doris Isaacson au început să francizeze businessul drept o companie care se ocupă cu curăţare şi restaurare, potrivit topului Franchise 500 realizat de Entrepreneur.

În 1988, au mutat compania din Sacramento, California în Gallatin, Tennessee, pentru a se afla la aproximativ 700 de kilometri de 50% din populaţia Americii.

Francizele Servpro sunt specializate în restaurare, curăţare şi reparaţii atât pentru clienţii comerciali cât şi pentru cei rezidenţiali, a căror proprietăţi au fost afectate de foc sau de apă. În plus, oferă tratamente şi servicii de curăţare pentru covoare şi carpete.

Investiţia iniţială într-o franciză Servpro variază între 160.000 dolari şi 213.000 dolari. Taxa de francizare reprezintă 49.000 de dolari, la care se adaugă redevenţe cuprinse între 3% şi 10%.

În prezent, există 1.672 de locaţii Servpro în Statele Unite şi 15 în afara Statelor Unite. Francizorul caută parteneri în continuare în Statele Unite însă este deschis spre Australia, Canada şi Vestul Europei.

 
 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.