Caută doar în titlu
Business Internaţional

O nouă companie pe piaţa auto va apărea după o fuziune între giganţii Nissan şi Renault

Cele două companii au un parteneriat strategic care funcţionează din 1999.

Renault deţine peste 44% din Nissan, iar compania japoneză are 15% din acţiunile producătorului francez.

Informaţia a dus la creşterea acţiunilor Renault cu 5,4% la deschiderea pieţei, informează BBC.

Un purtător de cuvânt al alianţei a refuzat să comenteze „zvonuri şi speculaţii”.

Bloomberg precizează că actuaalul lider al alianţei, Carlos Ghosn, conduce negocierile şi va prelua şefia noii companii.

Compania japoneză Mitsubishi face parte din alianţă. În 2016 alianţa înregistra vânzări combinate de 9,96 milioane de vehicule, ceea ce înseamnă o maşină din nouă vândute pe plan mondial.

Alianţa se află pe locul 4 în topul vânzărilor auto, după Volkswagen, Toyota şi General Motors.

 
Monitorul Partidelor Replica lui Cîţu pentru Orban
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.