Business Internaţional

Noi recorduri de pret la Super Bowl

05.01.2006, 17:55 15

Finala celei de-a 40-a editii a campionatului national de fotbal american (NFL) nu va determina numai fanii sa inceapa sarbatoarea, scrie CNN Money. Postul ABC, detinut de Walt Disney, are drepturile de televizare asupra evenimentului.

Surse apropiate postului au declarat ca ABC se asteapta sa vanda fiecare spot publicitar de 30 de secunde cu nu mai putin de 2,1 milioane de euro. Recordul de 2,02 milioane de euro, detinut pana acum de Fox, dateaza de anul trecut, de la editia a 39-a a Super Bowl. ABC nu va transmite si sezonul viitor al NFL, drepturile de televizare fiind cumparate de ESPN. Anul trecut, Super Bowl

a fost urmarit de 86 de milioane de oameni. Printre potentialii clienti ai spoturilor se vor numara si cei traditionali, Pepsi, Gillette, General Motors si Anheuser-Busch. Acestia asteapta insa ultimele date privind difuzarea de catre NBC a Olimpiadei de Iarna din Torino, difuzare paralela ce ar putea afecta interesele asupra reclamelor de la Super Bowl.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO