LIVE: VIDEOCONFERINŢA ZF/CITR – CE ADUCE 2K22 PENTRU BUSINESS-URILE ÎN IMPAS? Avertizarea timpurie şi viitorul soluţiilor de restructurare. Preocupările oamenilor de business.
Business Internaţional

Nike a bătut Adidas în Cupa Mondială la fotbal 2018

Cu toate că a cheltuit milioane de dolari pentru a fi partener oficial al Campionatului Mondial de Fotbal din Rusia, compania germană Adidas a pierdut în faţa eternului rival Nike în bătălia producătorilor de echipament sportiv care sponsorizează evenimentul.

Aceasta în condiţiile în care americanii n-au plătit organizatorului FIFA niciun ban, scrie Handelsblatt. Adidas a început campionatul ca sponsor pentru 12 echipe naţionale, cu două mai multe decât Nike. Însă producătorul german a început să aibă probleme încă din primele faze ale competiţiei, în care formaţiile favorite Germania, Spania şi Argentina au fost eliminate şi au plecat devreme acasă.

Americanii au deja trofeul în traistă. Ei sunt sponsorii finalistelor Franţa şi Croaţia şi ai Marii Britanii. Speranţele nemţilor au murit odată cu eliminarea Belgiei din semifinale. Aceasta înseamnă că Adidas va fi prezent în finală doar pe panourile publicitare. Şefii de la Nike sunt mulţumiţi. „Datorită rezultatelor bune ale echipelor noastre, tricourile numerotate se vând fenomenal“, spune Bert Hoyt, directorul operaţiunilor europene ale companiei americane. Tricourile unora dintre echipe au fost vândute toate. La Adidas însă, impulsul publicitar stagnează.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.