Business Internaţional

Mesajul transmis de CEO-ul Wizz Air, József Váradi, tuturor călătorilor. Rămâne sau nu vreun loc liber în avion pentru respectarea distanţei sociale?

Mesajul transmis de CEO-ul Wizz Air, József Váradi,...

Autor: Ioana Matei, Business Magazin

10.05.2020, 09:29 392

Wizz Air a trimis recent o scrisoare din partea CEO-ului companiei, József Váradi, clienţilor, în care a anunţat reluarea activităţii în unele pieţe europene, unde reglementările europene permit acest lucru, precum şi măsurile pe care le ia compania în scopul protejării pasagerilor de răspândirea coronavirusului. Din mesajul transmis de Wizz Air nu reiese că vreunul dintre locurile dintr-o aeronavă ar fi lăsat liber pe durata zborurilor.  

Redăm aici mesajul transmis în e-mailul adresat de Wizz Air clienţilor companiei:
„După cum s-a putut observa în timpul ultimelor două zile, ne reluăm activitatea în unele ţări, cum ar fi Regatul Unit şi Austria, unde reglementările permit acest lucru, iar măsurile de carantină sunt încet ridicate.

Echipele noastre monitorizează în permanenţă situaţia şi doresc să accentuez că strategia noastră de redeschidere respectă reglementările locale. De asemenea, săptămâna trecută am implementat un protocol îmbunătăţit de sănătate şi siguranţă, pentru a vă face călătoria şi mai plăcută. Doresc să menţionez din nou, în această scrisoare, unele dintre măsuri, pentru a vă asigura că facem tot ce putem ca dumneavoastră să ajungeţi la destinaţie în siguranţă şi mulţumiţi.

1.    Măşti de protecţie pentru faţă
La bordul aeronavelor noastre, este obligatoriu atât pentru pasageri, cât şi pentru echipaj să poarte măşti de faţă, pentru a asigura o protecţie maximă. Dacă aveţi orice alt echipament de protecţie, cum ar fi mănuşi, acest lucru este, de asemenea, recomandat şi apreciat.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO