Business Internaţional

Marca de telefoane care dispare de pe piaţă. A fost foarte populară în România

Compania LG Electronics din Coreea de Sud va renunţa la divizia de telefonie mobilă, care înregistrază pierderi, după ce nu a găsit un cumpărător. Acesta urmează să fie prima marcă majoră de smartphone-uri care se retrage complet de pe piaţă, relatează Reuters.

Decizia va lăsa cota de 10% deţinută pe piaţa din America de Nord, unde este marca nr. 3, să fie înghiţită de Samsung Electronics şi Apple Inc.

Divizia de smartphone-uri LG a înregistrat pierderi timp de aproape şase ani, totalizând aproximativ 4,5 miliarde de dolari. Abandonarea sectorului extrem de competitiv ar permite LG să se concentreze pe domenii de creştere, cum ar fi componente pentru vehicule electrice, dispozitive conectate şi casele inteligente, se arată într-un comunicat.

În perioade mai bune, LG a lansat pe piaţă o serie de inovaţii în domeniul telefoanelor mobile, inclusiv camere cu unghi ultra-larg, iar în 2013 a fost al treilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, după Samsung şi Apple.

Mai târziu, modelele sale emblematice au suferit atât de probleme software, cât şi hardware, care, combinate cu actualizările mai lente ale software-ului au făcut ca marca să piardă teren. Analiştii au criticat, de asemenea, compania pentru lipsa de expertiză în marketing în comparaţie cu rivalii chinezi.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Etichete: smartphone,companii,

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.