Business Internaţional

Manchester United este cel mai valoros brand de fotbal din lume

Sponsorii au făcut din clubul britanic Manchester United cel mai valoros club de fotbal al lumii, deşi acesta nu a reuşit să intre pe podiumul primei ligi engleze în ultimele două sezoane, scrie BBC. Deşi nu a câştigat niciun trofeu în ultimul sezon, valoarea clubului este estimată la 1,1 miliarde de dolari.

Un raport recent indică scăderea bazei de fani a clubului, însă acest lucru pare să nu fi stat în calea semnării de contracte importante de sponsorizare. Printre acestea se numără contractul cu Chevrolet, precum şi sponsorizarea record semnată cu Adidas în 2014, care-i va aduce clubului 750 milioane de lire sterline în 10 ani.

Clubul german Bayern a căzut pe poziţia secundă, acesta fiind urmat de Real Madrid pe locul trei. Niciun club italian nu s-a numărat printre primele zece. 

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.