Business Internaţional

Lidl vrea să se lanseze pe piaţa de fashion premium. Cine este designerul care va ajuta retailerul german să facă acest pas

Autor: Corina Zamfir

06.06.2017, 18:39 23867

Lidl a încurajat-o pe Heidi Klum, model şi designer de modă, să dezvolte o nouă gamă de produse vestimentare premium care urmează să fie vândute în magazinele retailerului german din dorinţa de a se extinde dincolo de produsele alimentare la preţuri reduse pentru care este cunoscut, scrie Bloomberg.

Colecţia, descrisă de Lidl ca având produse vestimentare de cea mai înaltă calitate de până acum, va fi vândută în magazine din Europa şi SUA în cursul acestui an, a afirmat compania într-o declaraţie.

Colaborarea cu celebrităţi marchează o extindere a eforturilor Lidl de a atrage mai mulţi cumpărători bogaţi, care au remarcat că retailerul începe să vândă produse mai rafinate, cum ar fi homari şi macaroons.

Este o altă potenţială provocare pentru comercianţii cu amănuntul din Europa, care se străduiesc deja să-i ademenească pe cumpărători în magazine.

Lidl a declarat că va continua să vândă şi produse de modă la preţuri mai reduse pe tot parcursul anului, pe baza stocurilor rămase.

Retailerul intenţionează să îşi deschidă primele 20 de magazine în SUA în această lună şi să ajungă la 100 de puncte de vânzare pe Coasta de Est până în vara anului 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO