Business Internaţional

Logo-urile care “vorbesc” cu consumatorii: Ce mesaje ascund imaginile

Tour de France: Logo-ul competiţiei cicliste Tour de France este unul mai abstract reflectând în cadrul literelor „our” un biclist.

Logo-urile care “vorbesc” cu consumatorii: Ce mesaje ascund imaginile

Autor: Cătălina Butan

25.05.2013, 17:07 3131

Chiar dacă nu este întodeauna uşor de observat, logo-ul unui brand „vorbeşte” cu consumatorii la diferite niveluri, scrie Business Insider.

Dacă un logo este prea complex sau nerelaţionat cu brandul său, compania riscă ca mesajul pe care vrea să-l transmită să nu ajungă la consumatori. Mai mult aceşti ar putea fi deranjaţi de eventualele schimbări drastice ale unor logo-uri pe care le iubesc.

O privire mai atentă asupra unor logo-uri relevă mesaje subtile ale producătorilor. Aţi obervat poate căteva dintre acestea, însă v-aţi uitat mai atent să le descoperiţi pe toate?

Iată câteva logo-uri care ascund în spatele imaginilor campanii puternice de marketing.

 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO