Joi, NASA va organiza o conferinţă de presă pentru a prezenta o descoperire "cu impact asupra căutării de dovezi privind viaţa extraterestră"

Foto: CNBC

Autor: Adrian Voicu

01.12.2010, 09:59 71

NASA va organiza o conferinţă de presă, joi, la ora 19:00 GMT.Conform anunţului agenţiei, în cadrul evenimentului va fi discuttăo "descoperire astrobiologică care va avea impact asupra căutăriidovezilor existenţei vieţii extraterestre". Astrobiologia se ocupăde studiul originii, evoluţiei, distribuţiei şi viitorului vieţiiîn univers", se menţionează în comunicat.

NASA va aduce la un loc în cadrul conferinţei un geolog, unoceanograf şi un biolog pentru a discuta despre ultima descoperirea NASA.

Conferinţa de presă va fi transmisă în direct pe site-ulagenţitiei, http://www.nasa.gov

Anunţul vine după ce probe preluate de sonda spaţialăCassini-Huygens au indicat că în atmosfera lunii îngheţate a luiSaturn, Rhea, există oxigen şi dioxid de carbon, indicând astfelposibilitatea susţinerii vieţii.