Business Internaţional

Integrarea Reebok ii costa scump pe nemtii de la Adidas

10.08.2006, 18:05 24

Oficiali din cadrul companiei Adidas, al doilea mare producator mondial de produse sportive, au declarat ca veniturile companiei au inregistrat o scadere din cauza cheltuielilor facute pentru integrarea Reebok in grup, relateaza Bloomberg.
Profitul net in al doilea trimestru a crescut cu 24%, ajungand la 82 mil. euro (104 mil. dolari). Vanzarile au crescut cu 60%, cifra de afaceri fiind de 2,43 mld. euro, la aceasta majorare contribuind vanzarile suplimentare cu ocazia Campionatului Mondial de Fotbal din acest an.
Directorul executiv Herbert Hainer a achizitionat anul trecut Reebok pentru 3,8 mld. dolari, lansarea produselor pe piata din SUA fiind o incercare de a depasi rivalul Nike. Pentru a obtine profit in urma Campionatului Mondial de Fotbal, divizia din Germania a Adidas, Herzogenaurach, a sponsorizat o parte din echipele participante, printre care si cea a Argentinei, si a cheltuit mai mult pentru produse destinate magazinelor de profil, acestea incluzand replici ale echipamentului echipei germane de fotbal si adidasii F50+.
Actiunile Adidas au scazut marti cu 0,4%, adica 14 centi, fiind tranzactionate la Bursa din Frankfurt cu 35,68 euro. In primele sapte luni ale acestui an, actiunile Adidas au scazut cu 11%, aceeasi scadere fiind inregistrata si de actiunile Nike.
Compania germana a prognozat pana la sfarsitul lui 2006 vanzari de peste 1 mld. euro, datorita vanzarilor record din timpul CM de Fotbal. Adidas a fost sponsorul oficial al echipei Frantei, care a pierdut finala in fata Italiei, sponsorizata de Puma.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO