Business Internaţional

Instagram le oferă utilizatorilor o nouă modalitate de a face bani: Platforma deschide accesul la funcţia Shopping, prin care creatorii şi influencerii îşi pot vinde produsele direct din aplicaţie

Instagram le oferă utilizatorilor o nouă modalitate de...

Autor: Eduard Ivanovici

28.06.2020, 00:00 1289

Afacerile mici şi creatorii de conţinut care au fost afectaţi de pandemia de coronavirus vor avea o nouă oportunitate de a-şi majora veniturile prin intermediul reţelei sociale Instagram, scrie Forbes.

Platforma deţinută de Facebook îşi va extinde accesul către funcţia Instagram Shopping pentru creatorii de conţinut si influencerii care vor să îşi vândă produsele direct din aplicaţie.

Din 2016 – când a fost introdusă funcţia de cumpărături – Instagram le-a oferit retailerilor şi vedetelor şansa de a-şi eticheta produsele cu informaţii referitoare la preţ, care sunt valabile în interiorul aplicaţiei.

Astfel, utilizatorii sunt redirecţionaţi către un website pentru a-şi finaliza comanda. În martie 2019, compania declara că 130 de milioane de oameni accesează postările Instagram Shopping în fiecare lună.

Noile reguli vor intra în vigoare pe 9 iulie, iar utilizatorii care vor dori să beneficieze de noul serviciu vor trebui să îşi creeze un cont business, să urmeze aceşti paşi şi să locuiască într-una din ţările în care serviciul este valabil.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO