LIVE: ZF AGROPOWER - ​ÎNĂSPRIREA POLITICILOR MONETARE IMPACTEAZĂ BURSELE DE CEREALE: CE SE VA ÎNTÂMPLA CU PREŢURILE? Cum răspund fermierii români în această situaţie? O discuţie cu Cezar Gheorghe, consultant comerţ cu cereale, Clubul Fermierilor Români.
Business Internaţional

Închiderea fabricilor de automobile din Europa şi America de Nord poate costa industria auto aproape 100 miliarde de dolari, în condiţiile în care restricţiile de circulaţie sunt menţinute până la sfârşitul lunii aprilie

Închiderea în mod constant a fabricilor de automobile din Europa şi America de Nord va costa industria auto circa 100 de miliarde de dolari, în condiţiile în care restricţiile de circulaţie vor dura până la sfârşitul lunii aprilie, potrivit The Guardian.

Cei mai mari producători europeni de maşini au suspendat producţia din cauza crizei generate de coronavirus. În consecinţă, dacă măsurile de izolare continuă până la sfârşitul lui aprilie, producătorii europeni vor pierde 66 miliarde de dolari (2,6 milioane de maşini), în timp ce producătorii din America de Nord vor pierde 52 miliarde de dolari (2 milioane de maşini).

Calculele au fost efectuate de Ian Henry, şeful firmei de consultanţă AutoAnalysis.

Toţii mari producători auto, de la BMW la Toyota şi de la Nissan la Jaguar Land Rover, şi-au trimis muncitorii acasă după ce cazurile de coronavirus au început să se răspândească într-un ritm tot mai rapid. Povestea s-a repetat şi în America de Nord, unde producători precum General Motors, Ford şi Fiat Chrysler şi-au închis temporar fabricile.

Iniţial, companiile auto şi-au închis locaţiile pentru un număr strict de săptămâni, declarând că vor ţine situaţia sub control, însă, cel mai probabil, restricţiile de circulaţie vor dura mai mult decât estimau aceştia.

Experţii spun că industria auto din Marea Britanie, care înregistra vânzări proaste înainte de izbucnirea pandemiei, are şanse mari să nu îşi mai revină niciodată din criza coronavirusului.

Înmatriculările de maşini din Regatul Unit au scăzut cu aproximativ 40% în luna martie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, scădere care nu a putut fi înregistrată în timpul crizei financiare din urmă cu 10-11 ani, potrivit Societăţii de Producători şi Comercianţi Auto din Marea Britanie.

Luna martie este de obicei cea mai bună lună a anului pentru vânzările de maşini noi din Regatul Unit şi este una din cele două luni în care sunt eliberate plăcuţe noi de înmatriculare.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.