Business Internaţional

H&M, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, primeşte o amendă de 35 de milioane de euro în Germania pentru „monitorizarea” ilegală a angajaţilor

Autorităţile pentru protecţia datelor din Germania au amendat retailerul suedez H&M cu 35,3 milioane de euro din cauza monitorizării ilegale a angajaţilor, scrie Deutsche Welle.

Suma reprezintă cea mai mare pedeapsă de la intrarea în vigoare a Regulamentului general privind protecţia datelor (GDPR) în 2018 şi a doua cea mai mare sancţiune la nivel european după ce autorităţile franceze au amendat Google cu 50 de milioane de dolari anul trecut pentru încălcarea GDPR.

H&M a monitorizat câteva sute de angajaţi din cadrul unui centru de service din Nürnberg, potrivit unei declaraţii oferite de Johannes Casper, comisarul din Hamburg pentru protecţia datelor şi libertatea informaţiei.

Retailerul a început procesul încă din 2014, în timp ce managementul a obţinut informaţii privind discuţiile din timpul pauzelor, problemele de familie şi convingerile religioase.

Zilele trecute, grupul suedez anunţa că va închide 250 de magazine, în condiţiile în care oamenii fac tot mai multe cumpărături în mediul online. Numărul reprezintă 5% din cele 5.000 de locaţii pe care le deţine H&M la nivel mondial.

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.