Business Internaţional

H&M a iscat o adevărată revoltă pe reţelele sociale. Fotografia publicitară care a generat furia internauţilor

H&M a iscat o adevărată revoltă pe reţelele sociale....

Autor: Dorin Oancea, Mediafax

09.01.2018, 13:03 2452

Disputa a fost generată de artistul canadian The Weeknd, pseudonimul lui Abel Makkonen Tesfaye, care a postat un tweet cu imaginea, în care anunţa că nu va mai colabora cu producătorul de îmbrăcăminte. După tweet-ul artistului canadian au reacţionat şi starul NBA LeBron James, precum şi rapperul şi producătorul muzical Sean „Diddy” Combs, care a publicat o versiune modificată ale imaginii, unde „monkey” era înlocuit cu „king”.

Situaţia vine într-un context nu tocmai favorabil pentru H&M, care înregistrează vânzări dezamăgitoare în magazinele fizice şi se confruntă cu o scădere a acţiunilor de circa 30% anul trecut. O mare parte a analiştilor îşi sfătuiesc clienţii să vândă acţiunile, o situaţie care nu s-a mai repetat în ultimii 15 ani.

La deschiderea şedinţei de marţi acţiunile H&M au scăzut la Stockholm cu 2,6%.

Cu situaţii asemănătoare s-a confruntat şi Zara, în august 2014, pentru vânzarea unor haine de copii care aminteau de uniformele folosite în lagărele de concentrare, dar şi pentru punerea în vănzare a unei genţi decorată cu o svastică, în 2007.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO