LIVE: ZFLive: Ce ajutoare de stat sunt disponibile pentru companii în 2022?

Fără precedent: NASA descoperă gaz metan pe Marte, ceea ce sugerează viaţă extraterestră

Vehiculul Curiosity al NASA a descoperit pe Marte cantităţi mari de gaz metan, ceea ce sugerează posibilitatea existenţei vieţii extraterestre, potrivit The Independent.

Descoperirea cantităţilor de gaz este semnificativă deoarece pe Terra, gazul metan este produs de obicei de fiinţe vii.

Orice gaz metan detectat în prezent trebuie să fi fost eliberat recent în atmosferă în contextul în care razele soarelui şi reacţiile chimie duc la dezintegrarea moleculelor în doar câteva secole.

Datele transmise de Curiosity au ajuns la NASA săptămâna trecută.

„În baza acestui rezultat surprinzător, am reorganizat weekendul pentru a duce experimentul mai departe”, spune Ashwin Vasavada, responsabilul de misiune, într-un email trimis echipei şi obţinut de New York Times.

Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.