Caută doar în titlu
Business Internaţional

Europa: Crăciunul, o perioadă critică pentru magazinele alimentare în condiţiile creşterii puternice a cumpărăturilor online

Numărul europenilor care îşi cumpără produsele alimentare online a crescut mai mult ca niciodată din cauza coronavirusului, transformând Crăciunul într-o perioadă critică pentru magazinele alimentare, care procesează niveluri fără precedent de livrări, scrie Politico. Odată cu închiderea restaurantelor şi barurilor, supermarketurile au reprezentat o excepţie rară, înregistrând succes în criză. Pentru unele însă succesul este greu de gestionat. 

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.