Business Internaţional

Diferenţa între generaţii: Branduri pe care milenialii le-au iubit iar „copiii din ziua de azi” le evită. „UGG-urile”, Puma sau Facebook pierd teren

Diferenţa între generaţii: Branduri pe care milenialii...

Autor: Răzvan Botea

18.08.2018, 18:01 5374

Când ajung într-un mall, milenialii se îndreaptă către firme precum Abercrombie sau Ralph Lauren. În schimb, adolescenţii de astăzi au coşurile de cumpărături pline de articole sportive sau de streetwear mai degrabă, de la branduri precum Nike, Adidas sau Vans, scrie Business Insider.

Mai mult decât atât, diferenţele nu se limitează doar la articole de îmbrăcăminte, ci şi la preferinţe în ceea ce priveşte social-media, electronicele sau băuturile.

Pe baza unui survey în rândurile tinerilor, Business Insider a alcătuit o listă de branduri pe care „tinerii din ziua de azi” le evită, dar milenialii le-au iubit

Ralph Lauren. Generaţia Z preferă mai degrabă stilul streetwear. Brandul s-a aflat în top 10 în preferinţele tinerilor până în 2017, de când a început să piardă teren.

Facebook. Snapchat şi Instagram devin din ce înc e mai atractive pentru adolescenţi. Doar 8% dintre tineri au spus că Facebook este reţeaua lor prefarată de socializare, în timp ce 15% au ales Snapchat şi 26% Instagram.

Dell. Doar 8% procente au spus în survey că Dell este „un brand popular”, prin comparaţie cu Apple, despre care 61% dintre tineri l-au considerat „cool”.

Puma. În privinţa încălţămintei, Puma s-a aflat în top 5 în ceea ce priveşte preferinţele tinerilor. Puma a pierdut teren în 2018 în favoarea brandurilor precum Vans sau Adidas.

UGG. „UGG-urile”, cizmele care au fost preferatele generaţiei Milenialilor, dar şi subiectul dezbaterilor pe tema aspectului acestora, nu ma sunt în vizorul tinerilor atunci când vine vorba de încălţăminte.

Gap. Pentru tinerii mileniali, Gap a fost un brand favorit în anii ’90 şi 2000, însă lucrurile s-au schimbat, generaţia Z preferând în locul Gap branduri precum American Eagle şi Forever 21.

Red Bull. Red Bull a pierdut teren în faţa băuturii Gatorade în rândurile tinerilor: 20% au spus că ar cumpăra Red Bull, în timp ce 69% au spus că ar cumpăra Gatorade.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO