Kevin David, un creator de conţinut pe YouTube explică modul în care a realizat aproape 50.000 de dolari din venituri publicitare obţinute în urma încărcării unui videoclip, fără să beneficieze de milioane de abonaţi.
Kevin David are un canal YouTube cu acelaşi nume, cu 600.000 de abonaţi, dar nu se consideră un star YouTube, dar asta nu înseamnă că nu a generat venituri majore pe platformă. David a declarat pentru Business Insider că un clip pe care l-a creat ca ghid de utilizare pentru reclamele de pe Facebook, cu 1,9 milioane de vizualizări, a obţinut puţin sub 50.000 de dolari în venituri Google AdSense, iar un alt videoclipul de-al său - „Tutorial Shopify pentru începători”, care a necesitat o producţie minimă, deoarece l-a filmat folosind camera laptopului, i-a adus venituri de peste 40.000 de dolari.
Conţinutul este cheia
Pentru conţinutul videoclipurilor sale David se inspiră din Google Ads Keyword Planner, unde vede care sunt cele mai frecvente căutări ale utilizatorilor.