Caută doar în titlu
Business Internaţional

Cum a pierdut Oprah Winfrey, una dintre cele mai influente femei din lume, 117 milioane de dolari în mai puţin de un an

Kilogramele în plus nu reprezintă singurul lucru pe care Oprah Winfrey l-a pierdut în urma colaborării sale cu Weight Watchers. Fosta moderatoare a pierdut 117 milioane de dolari din cauza scăderii drastice a preţului acţiunilor companiei, din care Winfrey deţine 10%.

Weight Watchers, companie ce îşi propune să ajute oamenii să scadă în greutate, a înregistrat o scădere de 66% a preţurilor acţiunilor, după ce în noiembrie 2015 a cunoscut o creştere fulminantă a valorii, când fosta moderatoare a anunţat că va deveni imaginea firmei. Oprah, care deţine 10% din Weight Watchers, a pierdut 117 milioane de dolari în urma acestei scăderi, în timp ce valoarea companiei a scăzut cu 1,2 miliarde de dolari faţă de perioada de apogeu.

Acţiunile au scăzut treptat, până la 9,68 dolari, după ce compania a anunţat înlocuirea CEO-ul său de trei ani, James Chambers, la sfârşitul lunii. Dar preţul este totuşi deasupra celor 6,79 de dolari, valoarea per acţiune înainte ca Oprah să intre în companie ca al treilea mare investitor.

Preţurile acţiunilor s-au dublat după ce Winfrey a anunţat că va deveni imaginea companiei, fostul star TV intrând în posesia a 45 de milioane de dolari în doar 24 de ore după ce a anunţat această colaborare, în Octombrie 2015. Preţurile au continuat să crească la 28,05 de dolari, datorită entuziasmului creat de implicarea vedetei, Watchers ajungând la 1,4 miliarde de dolari.

Citiţi continuarea pe Business Magazin 

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.