Business Internaţional

Cererea pentru aromele exotice Kit Kat este atât de mare, încât Nestle construieşte o nouă fabrică

Cererea pentru aromele exotice Kit Kat este atât de...

Autor: Anca Olteanu

29.07.2017, 10:17 479

Kit Kat, ciocolata cu napolitană, a fost disponibilă în peste 300 de arome în Japonia, în ultimii 40 de ani. Aromele recente precum ghimbir sau cremă de zahăr ars i-au făcut pe unii oameni să călătorească în anumite destinaţii pentru a le obţine; acestea sunt atât de populare printre turişti încât Nestle construieşte prima fabrică Kit Kat din ultimii 26 de ani pentru a răspunde cererii.

Nestle Japonia va începe să opereze a doua fabrică în oraşul Himeji din luna august, care va produce versiuni mai scumpe ale ciolocatei Kit Kat.

Cheltuielile vizitatorilor au ajuns la un record de 22,5 miliarde de dolari în primele şase luni din 2017, potrivit Organizaţiei Naţionale de Turism din Japonia. Consumul de bomboane s-a triplat în ultimii patru ani, ajungând la 1,17 miliarde de dolari, potrivit Ministerului Mediului.

O destinaţie preferată de fanii gustării este Ciocolateria Kit Kat, un centru de cumpărături conectat cu Gara Tokyo, unde Nestle vinde arome exclusiviste care ajung până la 13 dolari per pachet. Cutiile cu arome de sezon, precum grapefruit sau zmeură, pot costa peste 30 de dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO