Business Internaţional

Cât costă o reclamă de 30 de secunde în timpul Oscarurilor

Cât costă o reclamă de 30 de secunde în timpul...

Autor: Ştefan Stan

22.02.2015, 14:09 1693

O reclamă de doar 30 de secunde în timpul decernării premiilor Oscar costă anul asta 2 milioane de dolari, cu 240.000 de dolari mai mult decât anul trecut, scrie Fiancial Times.

ABC, televiziunea deţinută de Walt Disney, care va difuza premiile, a anunţat că spaţiul pentru reclame a fost deja epuizat de o lună.

”Oscarurile sunt cea mai mare oportunitate televizată pentru advertiser, în afară de Super Bowl. Alte show-uri, precum Grammy-urile, Emmy-urile sau Globurile de Aur au avut audienţe în scădere în anii trecuţi, în timp ce decernarea premiilor Oscar a atras tot mai mulţi telespectatori”, a declarant Ryan Pamplin, vicepreşedintele Extreme Reach, o companie care distribuie reclamă video pe TV şi platforme digitale.  

Decernarea premiilor Oscar din 2014 a atras 43,7 milioane de telespectatori, cel mai mare număr de după 2000. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO