Business Internaţional

Cât costă o reclamă de 30 de secunde în timpul Oscarurilor

O reclamă de doar 30 de secunde în timpul decernării premiilor Oscar costă anul asta 2 milioane de dolari, cu 240.000 de dolari mai mult decât anul trecut, scrie Fiancial Times.

ABC, televiziunea deţinută de Walt Disney, care va difuza premiile, a anunţat că spaţiul pentru reclame a fost deja epuizat de o lună.

”Oscarurile sunt cea mai mare oportunitate televizată pentru advertiser, în afară de Super Bowl. Alte show-uri, precum Grammy-urile, Emmy-urile sau Globurile de Aur au avut audienţe în scădere în anii trecuţi, în timp ce decernarea premiilor Oscar a atras tot mai mulţi telespectatori”, a declarant Ryan Pamplin, vicepreşedintele Extreme Reach, o companie care distribuie reclamă video pe TV şi platforme digitale.  

Decernarea premiilor Oscar din 2014 a atras 43,7 milioane de telespectatori, cel mai mare număr de după 2000. 

Etichete: reclamatie,timp,costuri

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.