Business Internaţional

Care este noul logo care marchează 10 ani de la aderarea României la Uniunea Europeană

Care este noul logo care marchează 10 ani de la aderarea...

Autor: Corina Zamfir

28.12.2016, 00:04 503

Reprezentanţa Comisiei Europene şi Guvernul României prezintă logo-ul care va fi utilizat pe parcursul anului 2017 în comunicările şi evenimentele ce vor marca parcursul european al României în ultimii 10 ani, de când a devenit stat membru al Uniunii Europeane.

Logo-ul a fost selectat în urma unui consurs public adresat atât specialiştilor cât şi amatorilor la care au participat 320 de candidaţi. Autorul propunerii câştigătoare este Mugur Mihai, din Braşov. "Sunt încântat că voi avea o contribuţie la imaginea ţării în 2017. Acesta este singurul concurs de design de logo-uri la care am participat vreodată şi m-am înscris mai ales datorită componenţei juriului, format din nume importante din domeniu. Apreciez eforturile depuse de ceilalţi participanţi, dar evident că mă bucur că ideea mea a fost câştigătoare", a declarat el.

Concursul a fost organizat în perioada noiembrie – decembrie 2016, iar selecţia finală a fost realizată inclusiv cu participarea publicului, care a fost invitat să voteze online propunerea preferată. Preselecţia a fost făcută de Şerban Alexandrescu (Headvertising), Eugen Erhan (Universitatea de Arte Bucureşti) şi Teodor Frolu (DC Communication), iar jurizarea finală a fost făcută de reprezentanţi ai Guvernului român, Preşedinţiei României şi Reprezentanţei Comisiei Europene în România, împreună cu publicul larg. Albumul cu propunerile finaliste poate fi vizionat în pagina de Facebook dedicată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO