Business Internaţional

Brandul de lenjerie intimă care vrea “să îngroape” Victoria`s Secret

Brandul de lenjerie intimă care vrea “să îngroape”...

Autor: Greta Bogdan

05.09.2015, 11:00 6953

Pe piaţa lenjeriei intime dominată în prezent de Victoria`s Secret, şi-a făcut apariţia un nou retailer, Adore Me, care câştigă extrem de rapid popularitate în rândul tinerilor şi ameninţă să detroneze supremaţia V.S, scrie Business Insider.

“Scopul nostru este acela de a detrona Victoria`s Secret”, a declarat Sharon Klapka, directoarea brandului nou-lansat.

Momentan, echipa Adore Me efectuează o serie de teste pentru a observa dacă anunţurile făcute au răsunet în rândul publicului ţintă.

Chloé Chanudet, VP Marketing al brandului, a declarat pentru Business Insider că pentru realizarea reclamele televizate Adore Me aceasta s-a inspirat de pe YouTube, făcând apel la “Generaţia Y”, care se diferenţiază de celelalte printr-o deschidere mai largă către mediul virtual, socializare, călătorii şi inovaţie.

“În loc să ne uităm la televizor pentru a vedea cum evoluează celelalte branuri, trebuie să ne îndreptăm mai mult atenţia către ce se întâmplă acum pe Instagram sau YouTube”, a mai adăugat ea.
Directoarea Adore Me spune că noul brand se adresează în proporţie de 75% generaţiei Y, adică celor născuţi între 1980 şi 1995, care caută în fiecare activitate pe care o desfăşoară câte o nouă provocare. Aceasta mai spune că brandul poate fi descris ca fiind “fast fashion”, dar pe segmentul de lenjerie. De asemenea, Adore Me este un brand care se bazează strict comerţul electronic.
Adore Me lansează lunar o nouă colecţie la preţuri rezonabile, respectiv aproape 40 de dolari pentru un un set de lenjerie din două piese.
Ceea ce aduce nou brandul este faptul că vinde articole de lenjerie intimă cu dimensiuni între 65 A şi 100 H, pentru toate femeile.

Unul ditre modelele care are shootinguri foto pentru Adore Me spune că are întotdeauna grijă să mănânce corespunzător, de cele mai multe ori peşte şi să evite alcoolul.

Compania care operează Adore Me se află în plină ascensiune: veniturile cresc de la an la an. În 2012, compania a avut o cifră de afaceri de 1,1 mil. de dolari. În următorul an, a avut vânzări de 5,6 mil. de dolari, iar în 2014 cifra de afaceri a urcat la 16,2 mil. de dolari.
Sharon Klapka a mai declarat că estimează vânzări din ce în ce mai mari ale brandului în următoarea perioadă. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO