Business Internaţional

Amazon a trimis o nouă scrisoare, de data aceasta adresată clienţilor. Ce a anunţat compania

Amazon a trimis o nouă scrisoare, de data aceasta...

Autor: Ioana Matei

12.04.2020, 16:15 199


Lucrurile se schimbă în această perioadă incredibil de repede, chiar şi pentru corporaţii imense ca Amazon, după cum este subliniat într-un articol al inc.com. În ultimele câteva săptămâni, compania a oprit (şi aparent a repornit) livrările unor produse care nu sunt considerate prioritare sau esenţiale. A anunţat de asemenea că va angaja temporar 100.000 de persoane pentru a se de descurca în condiţiile boom-ului online. Acum, compania îşi închide serviciul propriu de livrare - cel puţin pentru o perioadă.

Amazon a lucrat timp de câţiva ani să îşi construiască propriul serviciu de livrare astfel încât să rivalizeze cu FedEX şi UPS. Ideea care a condus la lansarea acestei  linii de business era ca ei să îşi poată controla mai bine operaţiunile şi să economisească bani, dar să nu fie nevoiţi să angajeze personaje terţe pentru livrarea pachetelor clienţilor.


Desigur, pentru a economisi bani, a cheltuit mai întâi miliarde de dolari: este estimat că ar fi direcţionat însre serviciul de livrare 122 de miliarde de dolari. În prezent, Amazon a trimis o scrisoare clienţilor, în care îi anunţă: „La Amazon, evaluăm constant cerinţele businessurilor noastre pentru a ne asigura că avem cea mai bună structură astfel încât să ne deservim clienţii. După o analiză atentă, am decis să  oprim temporar serviciul de livrare Amazon  din Statele Unite. Ultima noastră zi pentru livrări va fi 5 iunie.”

Amazon nu specifică exact care sunt motivele din spatele acestei decizii, dar există câteva motive posibile, printre care pierderea unei cantităţi prea mari de bani prin folosirea acestui serviciu.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO