Caută doar în titlu
Business Internaţional

Adidas estimează o scădere de 40% a vânzărilor în al doilea trimestru. În primele trei luni ale anului, profitul net al companiei a fost de 26 mil. euro, cu 96% mai puţin decât aceeaşi perioadă a anului trecut

Adidas estimează că vânzările vor scădea cu 40% în al doilea trimestru, ca urmare a efectelor generate de coronavirus, scrie CNBC.

Gigantul german de articole sportive a declarat că vânzările din primul trimestru au înregistrat o scădere de 19% faţă de ultimele trei luni din 2019. Compania a închis 70% din magazinele de pe întreg teritoriul planetei, pierderile ajungând până la 4,75 miliarde de dolari.

În primul trimestru, profitul net al companiei a fost de 26 mil. euro, cu 96% mai puţin decât aceeaşi perioadă de anul trecut.

Între timp, vânzările online – descrise de companie drept „singurul sector care a rămas pe deplin operaţional în majoritatea părţilor lumii” – au crescut 35%.

CEO-ul Kasper Rorsted a declarat că, în ciuda situaţiei actuale, industria produselor sportive îşi va reveni rapid după ce va lua sfârşit pandemia de coronavirus datorită atenţiei tot mai mari pe care o exercită oamenii asupra sănătăţii.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.