Business Internaţional

Adidas estimează o scădere de 40% a vânzărilor în al doilea trimestru. În primele trei luni ale anului, profitul net al companiei a fost de 26 mil. euro, cu 96% mai puţin decât aceeaşi perioadă a anului trecut

Adidas estimează o scădere de 40% a vânzărilor în al...

Autor: Eduard Ivanovici

03.05.2020, 11:00 81

Adidas estimează că vânzările vor scădea cu 40% în al doilea trimestru, ca urmare a efectelor generate de coronavirus, scrie CNBC.

Gigantul german de articole sportive a declarat că vânzările din primul trimestru au înregistrat o scădere de 19% faţă de ultimele trei luni din 2019. Compania a închis 70% din magazinele de pe întreg teritoriul planetei, pierderile ajungând până la 4,75 miliarde de dolari.

În primul trimestru, profitul net al companiei a fost de 26 mil. euro, cu 96% mai puţin decât aceeaşi perioadă de anul trecut.

Între timp, vânzările online – descrise de companie drept „singurul sector care a rămas pe deplin operaţional în majoritatea părţilor lumii” – au crescut 35%.

CEO-ul Kasper Rorsted a declarat că, în ciuda situaţiei actuale, industria produselor sportive îşi va reveni rapid după ce va lua sfârşit pandemia de coronavirus datorită atenţiei tot mai mari pe care o exercită oamenii asupra sănătăţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO