Business Internaţional

Acţiunile Snapchat se prăbuşesc după ce compania a dezvăluit noul design al aplicaţiei

Acţiunile Snapchat se prăbuşesc după ce compania a...

Autor: Bianca Ciocotisan, Mediafax

02.05.2018, 14:10 178

Noul design era menit să atragă mai mulţi utilizatori noi, însă mulţi dintre fanii Snapchat nu sunt încântaţi de noile modificări. Vedetele au criticat în mod public noul design, iar un mesaj pe Twitter din partea modelului Kylie Jenner, a tăiat un miliard de lire sterline (1,35 miliarde de dolari) din valoarea de piaţă a serviciului mobil, după ce a spus că nu va mai folosi Snapchat din pricina noii versiuni.

În primul trimestru din acest an, patru milioane de utilizatori noi s-au alăturat serviciului, puţin peste jumătate din numărul estimat. Reprezentanţii platformei spun că, în acest trimestru, veniturile din publicitate ale companiei ar putea scădea din cauza numărului redus de utilizatori activi zilnic.

Veniturile companiei au crescut cu mai mult de 50% în primul trimestru, până la 230,7 milioane de dolari (169,4 milioane de lire), însă acestea s-au clasat sub aşteptările analiştilor.

Potrivit BBC, un milion de utilizatori semnează o petiţie prin care solicită companiei să revină la versiunea anterioară, deoarece noul design nu este cronologic, iar news feed-ul este confuz.

Snapchat a făcut modificările ca o modalitate prin care reţeaua de socializare să îşi valorifice mai uşor serviciul prin implicarea în mai multe anunţuri publicitare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO