În 2009, Natasha Case era studentă la arhitectură şi avea un interes aparte faţă de îngheţată. Alături de partenera său Freya Estreller, care avea să devină şi cofondator al afacerii, tânăra a decis să convertească un vechi camion de poştă într-un stand portabil de îngheţată şi să plece la un festival de muzică din Los Angeles.
Îngheţata celor doi a avut un mare succes; prin urmare, Case şi Estreller au decis să pună bazele Coolhaus, brand de îngheţată care astăzi alimentează peste 7.500 de magazine din Statele Unite.
Natasha Case a decis să împărtăşească şi celorlalţi cele mai importante cinci lecţii de business pe care le-a primit, scriu cei de la Business Insider.
1. Fă lucruri pe care în mod normal nu le-ai face
Atunci când au început afacerea, cei doi făceau majoritatea lucrurilor - curăţau camionul şi se rugau de prieteni să îi ajute. "E important să îţi sufleci mânecile şi să rezolvi chiar tu problemele de la început", spune antreprenoarea.
2. Alege-ţi partenerii corecţi
Succesul unui business e strâns legat de modul în care fondatorii aleg oamenii din jur. E important să construieşti o echipă care să te motiveze şi să te inspire zi de zi.
3. Fii conştient de faptul că viaţa ta va fi lipsită de echilibru