Libris.ro, una dintre cele mai mari librării online din România, mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de 10 milioane euro, cu peste 40% mai mare faţă de 2017, în condiţiile în care retailerul online a înregistrat deja o creştere de 35% în primele nouă luni, 2018 fiind până acum un an bun pentru piaţa locală de carte. În ultimii doi ani, vânzările de carte din România au crescut pentru toate categoriile de cărţi, iar în topul preferinţelor cititorilor sunt beletristica, HR (resurse umane), dezvoltare personală şi cărţile de business. În acelaşi timp, autorii români care se promovează pe reţelele sociale au urcat în topul vânzărilor de carte anul acesta, potrivit datelor Libris.ro.
„Anul acesta a fost foarte bun pentru ceea ce înseamnă piaţa de carte din România. În ultimul timp au crescut foarte mult autorii români, spre exemplu Irina Binder – beletristică, Ioana Chicet, Petronela Rotar – beletristică. Sunt în top vânzări pentru că se promovează singuri pe reţelele sociale“, a declarat Laura Ţeposu, directorul de dezvoltare şi fondatorul Libris.ro. Librăria online a fost înfiinţată în 2009, după ce criza lovise deja pe piaţa din România.