Companiile vor tinde în viitor să aloce bugete apropiate pentru promovarea pe Facebook şi Google, în condiţiile în care investiţiile în publicitate alocate pentru cele două platforme au ajuns să aibă ponderi egale, faţă de un raport de 20% Facebook versus 80% Google în urmă cu cinci ani, a spus la ZF Live Ionuţ Munteanu, managing partner în cadrul WebDigital, agenţie de marketing online.
Strategia şi mixul de canale de promovare diferă însă de la un caz la altul, în funcţie de business, etapa în care se află afacerea sau industrie, aşa că două afaceri similare pot derula campanii complet diferite. „Folosim Google Search atunci când ai o nevoie cristalizată, atunci când consumatorul ştie exact ce produs are nevoie, deci suntem într-un model de căutare a nevoii manifestate. Eu trebuie să anticipez ce caută utilizatorul pentru a-i afişa o reclamă relevantă lui. În schimb, atunci când folosim campanii de Facebook Sales avem nevoie de targetare comportamentală, să intuim nevoia lui versus nevoia verbalizată pe Google Search“.