Business Hi-Tech

ZF Live. Ionuţ Munteanu, managing partner la WebDigital:Ponderea bugetelor alocate de companii pentru promovarea pe Facebook şi Google a ajuns să fie egală, faţă de 20/80 în urmă cu 5 ani

Autor: Roxana Rosu

18.05.2018, 00:04 208

Companiile vor tinde în viitor să aloce bugete apro­piate pentru promovarea pe Facebook şi Google, în con­di­ţiile în care investiţiile în publicitate alocate pentru cele două platforme au ajuns să aibă ponderi egale, faţă de un raport de 20% Facebook versus 80% Google în urmă cu cinci ani, a spus la ZF Live Ionuţ Munteanu, mana­ging partner în cadrul WebDigital, agenţie de mar­keting online.

Strategia şi mixul de canale de promovare diferă însă de la un caz la altul,  în funcţie de business, etapa în care se află afacerea sau industrie, aşa că două afaceri simi­lare pot derula campanii complet diferite.  „Folosim Google Search atunci când ai o nevoie crista­lizată, atunci când consumatorul ştie exact ce produs are nevoie, deci suntem într-un model de căutare a nevoii manifestate. Eu tre­buie să anticipez ce caută utilizatorul pentru a-i afişa o reclamă relevantă lui. În schimb, atunci când folo­sim campanii de Facebook Sales avem nevoie de targetare comportamentală, să intuim nevoia lui versus nevoia ver­balizată pe Google Search“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO