„Trebuie să admitem că în perioada aceasta planul companiei s-a schimbat şi se va schimba în fiecare zi. Trebuie să acceptăm că incertitudinea este parte din cotidian acum.“
Companiile trebuie să-şi ajusteze strategia la noua realitate, în care incertitudinea a devenit parte din cotidian, şi să-şi adapteze oferta de produse şi servicii la ceea ce îşi doresc clienţii.
„Cred că este foarte important pentru toate companiile să realizeze că ne aflăm într-o perioadă de incertitudine. Trebuie să admitem că în perioada aceasta planul companiei s-a schimbat şi se va schimba în fiecare zi. Trebuie să acceptăm că incertitudinea este parte din cotidian acum. Trebuie să fim foarte atenţi la ceea ce îşi doresc angajaţii şi clienţii noştri în această perioadă. Este important ca oamenii care lucrează să se simtă în siguranţă. De asemenea, în perioada aceasta ne adaptăm foarte mult propunerea pe care o facem către clienţilor“, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF Live Cristian Popescu, CEO al SAP România, subsidiara locală a producătorului german de soluţii software de business - unul dintre cei mai puternici jucători europeni din industria de tehnologie.