Business Hi-Tech

ZF Live. Alexandru Peneş, Growmaster: În România trebuie să investeşti de 10 ori mai puţin decât în SUA pentru a fi vizibil pe Instagram

ALEXANDRU PENEŞ, Growmaster: În momentul de faţă lucrăm cu clienţii noştri pentru a-i antrena şi dezvolta pe partea de vânzări integrate în Instagram. Trebuie reţinut faptul că una din funcţiile importante pe care Facebook şi Instagram le-au implementat este funcţia „tag produs“.

ALEXANDRU PENEŞ, Growmaster: În momentul de faţă lucrăm cu clienţii noştri pentru a-i antrena şi dezvolta pe partea de vânzări integrate în Instagram. Trebuie reţinut faptul că una din funcţiile importante pe care Facebook şi Instagram le-au implementat este funcţia „tag produs“.

Autor: Ioana Nita, Iulian Tenchiu

26.09.2019, 15:00 205

Bugetul de promovare online al unui business trebuie să fie în prezent un mix între Facebook (60%), Google (30%) şi Instagram (10%).

Un business din România care inves­teşte acum în promovarea pe reţeaua de socializare Instagram are de 10 ori mai multă vizibilitate decât un business din SUA care alocă aceeaşi sumă de bani şi pe aceeaşi pe­rioadă de timp pentru a-şi face reclamă pe plat­forma de social media, potrivit lui Alexandru Peneş, antreprenor în online şi fon­dator al Growmaster - agenţie de mar­ke­ting nişată pe promovarea pe Instagram.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO