Adrian Ciucur: Am început să importăm pentru florăriile noastre şi apoi am intrat şi în partea de revânzare. Avem o divizie de import, care vine spre revânzători. Aceasta a fost prima mutare în B2B, iar de acolo am avut o mişcare strategică în care ne-am mutat în segmentul B2B în distribuţie către lanţurile mari de retaileri adică Carrefour, Mega Image, adică key accounts.
Grupul Floria, unul dintre cele mai mari grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, cu operaţiuni în retailul online şi offline, cât şi în zona B2B (business to business) prin import şi distribuţie la nivel naţional, are în plan să atace un nou segment de piaţă - cel al florilor pentru acasă, cumpărate în mod recurent online, în condiţiile în care românii se obişnuiesc deja să achiziţionize online şi bunuri perisabile, cum ar fi alimentele, odată cu dezvoltarea marilor hipermarketuri şi supermarketuri pe piaţa de comerţ electronic.
„În prezent, profilul cumpărătorului de flori este destul de clar - este o persoană care are nevoie de un serviciu, care trebuie să îşi rezolve o problemă, adică livrarea unui buchet de flori de 14 februarie, spre exemplu, către persoana iubită, ori pentru un sfânt ori de ziua mamei. Schimbarea şi creşterea pieţei vor veni atunci când comportamentul de consum se va duce înspre modelul eMAG, mai exact atunci când vom cumpăra flori pentru acasă în mod recurent prin intermediul unei platforme online. Nu am ajuns încă acolo, însă acesta este următorul pas“, a declarat Adrian Ciucur, CEO-ul grupului Floria, în cadrul emisiunii ZF Live. El a adăugat că acum este momentul de a începe paşii înspre această direcţie, grupul Floria urmând să testeze noul tip de produs – flori pentru acasă.