Business Hi-Tech

WhitePress, platformă de content marketing activă în 25 de ţări din Europa, preia firma Senuto, specializată în SEO, Big Data, analytics şi marketing. Paweł Strykowski, CEO, WhitePress: Estimăm o creştere cu 10% a veniturilor şi cu 80% în ceea ce priveşte portofoliul de clienţi

WhitePress, platformă de content marketing activă în...

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.10.2022, 13:52 131

WhitePress, un startup polonez care a dezvoltat un marketplace care sprijină crearea şi distribuirea de articole online, ce a fost achiziţionat de către compania poloneză RTB House - specializată în publicitatea online - în 2021, anunţă preluarea Senuto, firmă specializată în SEO, Big Data, analytics şi marketing, arată un comunicat transmis de reprezentanţii grupului RTB House.

„(...) Achiziţia aduce în acelaşi loc instrumente care se completează excelent – aceeaşi piaţă, grup ţintă şi servicii. Prin urmare, această sinergie şi posibilitatea de vânzare încrucişată vor creşte valoarea ambelor companii. Estimăm o creştere cu 10% a veniturilor şi cu până la 80% în ceea ce priveşte portofoliul de clienţi. Dezvoltarea businessului cu Senuto ne va permite să ne consolidăm poziţia de lider în domeniul automatizării content marketingului şi a activităţilor SEO atât în Polonia, cât şi în străinătate. Schimbul de know-how reciproc va ajuta cu siguranţă, întrucât ambele companii acţionează dinamic în afara ţării”, a spus Paweł Strykowski, CEO al WhitePress.

În urma achiziţiei, Senuto îşi menţine independenţa şi autonomia echipei, potrivit sursei citate. CEO-ul Damian Sałkowski va rămâne boardul administrativ şi va sprijini dezvoltarea platformei WhitePress, în timp ce fondatorul WhitePress Paweł Strykowski va fi implicat în dezvoltarea Senuto.

„(...) Credem că tehnologia noastră este capabilă să îmbunătăţească serviciile WhitePress, în timp ce partenerul nostru va completa oferta existentă a Senuto. Înţelegerea şi integritatea serviciilor din industria de marketing sunt deosebit de importante astăzi, deoarece specialiştii caută în permanenţă instrumente noi şi îmbunătăţite care pot fi integrate. Consider că această decizie va contribui la crearea unei oferte competitive pe piaţa internaţională”, a spus Damian Sałkowski, CEO al Senuto.

În continuare, Senuto va sprijini WhitePress în implementarea tehnologiilor avansate bazate pe Big Data şi inteligenţă artificială.

„Cu un accent puternic pe integrarea ambelor servicii, scopul companiilor este de a oferi o soluţie care să permită utilizarea mult mai eficientă a bugetelor şi planificarea mai uşoară a activităţilor SEO. Această soluţie trebuie să fie accesibilă şi să permită utilizatorilor să reducă numărul de instrumente implicate în procesul SEO. În 2023, serviciile Senuto vor fi introduse pe mai multe pieţe europene.”

Fondată în urmă cu aproape un deceniu, WhitePress activează în 25 de ţări europene, la care se adaugă Turcia şi Brazilia, şi oferă acces la peste 50.000 de publisheri. WhitePress aparţine RTB House, o companie globală care oferă soluţii inovatoare de marketing pentru cele mai mari mărci din lume şi are 140 de angajaţi.

Senuto este o companie de tehnologie şi o platformă SaaS fondată în Polonia în 2016, ce are expertiză în analiza rezultatelor poziţionării în motoare de căutare, sprijină companii cu strategii SEO şi oferă modulul Content Suite, care automatizează crearea de conţinut în conformitate cu cerinţele Google. Platforma este utilizată de 14.000 de utilizatori zilnic.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO