Business Hi-Tech

WebEye, numărul doi pe piaţa de monitorizare prin GPS: 2018 e cel mai bun an de până acum

interviu

Levente Gall, directorul general al WebEye România: La nivel de grup, am ajuns la un total de 60.000 de unităţi active şi în aprilie 2018 am stabilit un nou record, activând peste 1.000 de vehicule.

Levente Gall, directorul general al WebEye România: La nivel de grup, am ajuns la un total de 60.000 de unităţi active şi în aprilie 2018 am stabilit un nou record, activând peste 1.000 de vehicule.

Autor: Adrian Seceleanu

21.09.2018, 00:07 600

Subsidiara grupului maghiar a câştigat contul Fan Courier - cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, şi mizează pe o creştere de 15% a cifrei de afaceri.

Subsidiara locală a furnizorului maghiar de soluţii de moni­to­rizare prin GPS a flotelor auto WebEye, al doilea jucător de pe piaţa locală după cifra de afaceri din 2017, mizează pe o creş­tere de cel puţin 15% a cifrei de afaceri în acest an, de la 3,7 mil. euro anul trecut, pe fondul creşterii bazei de clienţi şi al extinderii portofoliului de servicii.

„Ca venituri, WebEye România a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de peste 3,7 milioane de euro, cu 15% mai mult decât în 2016, iar la nivel de grup, WebEye a avut o cifră de afaceri de 27,9 milioane de euro. Credem că anul acesta vom menţine cel puţin avansul de 15%, dacă nu îl vom de­păşi“, a declarat pentru ZF Levente Gall, di­rec­torul general al WebEye România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO