Subsidiara locală a furnizorului maghiar de soluţii de monitorizare prin GPS a flotelor auto WebEye a înregistrat anul trecut o creştere de 19% a cifrei de afaceri pe fondul extinderii bazei de clienţi, atingând astfel un rulaj de peste 3 mil. euro.
„Estimăm o creştere cu 19% a cifrei de afaceri pe 2016 faţă de anul trecut, la aproximativ 3,1 milioane de euro, pe fondul extinderii semnificative a portofoliului de clienţi”, a declarat pentru ZF Levente Gall, directorul de vânzări al WebEye România. „Anul trecut am câştigat clienţi noi mai ales în zonele Piteşti - Bucureşti, cum ar fi Dianthus, Grifon, Ahead Logistics, BKN Tir Line, Corsaru Rosu, Geladi, Ice Age, LuxorComp, Agexim Spedition etc. În zona de vest şi în Transilvania printre clienţii câştigaţi se numără: Tabita Tour, MCA Invest, MVT Logistik, Naio Logistics, OST Transport şi Genova. Ne aşteptăm, de asemenea, la o creştere semnificativă pentru regiunea Suceava. WebEye România este, după Ungaria, ţara cu cea mai bună evoluţie din grup”, a adăugat Gall. În 2015 WebEye a înregistrat afaceri de aproape 12 milioane de lei, revendicând astfel poziţia de lider de pe piaţa locală de monitorizare prin GPS a flotelor auto, înaintea companiei timişorene ETA Automatizări Industriale, care operează platforma SafeFleet.