Business Hi-Tech

VTEX: Piaţa de e-commerce din România va înregistra o creştere de 30% în 2019, apropiindu-se de 4 mld. euro

VTEX: Piaţa de e-commerce din România va înregistra o...

Autor: Alexandra Cepăreanu

22.03.2019, 00:00 116

Piaţa de e-commerce din România ar putea înregistra în 2019 o creştere de cel puţin 30%, avans generat de investiţiile companiilor de profil în tehnologizare, dar şi de încrederea crescută a clienţilor, care au început să cumpere mai multe produse folosind magazinele online, conform estimărilor furnizorului global de soluţii de e-commerce VTEX. În 2017 piaţa de e-commerce ajunsese la o valoare de 2,8 miliarde euro, urmând ca în 2018 să depăşească valoarea de 3 miliarde euro, potrivit ultimelor date ale ZF. 

„O schimbarea a mentalităţii în rândul jucătorilor din e-commerce-ul românesc este foarte necesară în contextul global actual. Pentru a oferi cea mai bună experienţă generaţiei Millennials, pentru a transforma clienţii în promotori şi a creşte loialitatea acestora, companiile trebuie să investească mai mult în tehnologie, care este nucleul oricărei strategii omnichannel. Tehnologia nu este un cost, ci o investiţie”, a spus Rafael Campos, vicepreşedinte pe divizia de vânzări în cadrul VTEX pentru Europa. El a adăugat că dacă companiile de profil investesc în tehnologizare şi adoptă o mentalitate specifică pieţelor mature vor avea un avantaj „uriaş şi şanse mari de a se evidenţia şi de a atrage mai mulţi clienţi”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO