Business Hi-Tech

Vodafone România a raportat pentru anul fiscal 2016-2017 o creştere de 2,7% a veniturilor din servicii , la 707 mil. euro

Vodafone România a raportat pentru anul fiscal 2016-2017...

Autor: Cristina Bellu

16.05.2017, 10:06 154
Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a obţinut în anul fiscal 2016-2017, început la 1 aprilie 2016 şi încheiat la 31 martie 2017, venituri din servicii în valoare totală de 707,2 mil. euro, în creştere cu 2,7% faţă de perioada similară a anului fiscal precedent.

Numărul total de clienţi la finele lunii martie s-a situat la 9.441.063, în creştere cu 320.918 faţă de anul anterior, 8.744.061 dintre aceştia fiind utilizatori ai serviciilor mobile.

La 31 martie 2017, abonaţii Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Ponderea utilizatorilor de servicii pre-plătite în baza totală de clienţi mobili a crescut cu 0,2 puncte procentuale faţă de anul precedent.

Consumul de date mobile în anul fiscal încheiat la 31 martie 2017 a crescut cu 100,4% faţă de anul anterior.

Rata de penetrare a terminalelor smartphone în baza de utilizatori a crescut cu 3,7 puncte procentuale în anul fiscal încheiat la 31 martie 2017, comparativ cu intervalul precedent.

„Preocuparea noastră pentru a oferi cea mai bună experienţă utilizatorilor noştri şi servicii inovatoare a dus la creşterea semnificativă a bazei de clienţi şi a veniturilor din servicii. Anul trecut am lansat Supernet 4G+, desemnată Cea mai rapidă reţea mobilă din România, conform aplicaţiei Speedtest furnizate de Ookla, şi Cea mai performantă reţea mobilă, conform P3 communications, lansare care a atras pe parcursul anului un consum tot mai mare de date pe smartphone. ”, spune Ravinder Takkar, Preşedinte şi CEO, Vodafone România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO