Business Hi-Tech

Vodafone îşi continuă atacul prudent în piaţa de servicii fixe cu noi pachete de servicii. Noile pachete care combină serviciile TV cu cele de net fix au preţuri între 10 şi 16 euro, cu o reducere de 2 euro pe lună pentru utilizatorii care au şi servicii mobile. Compania nu a lansat şi pachete complete de servicii fix - mobil

Nedim Baytorun, noul director comercial pe segmentul consumer al Vodafone România, vine cu oferte mai simple pe piaţa fixă.

Nedim Baytorun, noul director comercial pe segmentul consumer al Vodafone România, vine cu oferte mai simple pe piaţa fixă.

Autor: Adrian Seceleanu

02.09.2021, 20:40 223

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, care a achiziţionat în urmă cu doi ani compania de cablu UPC pentru a se extinde dincolo de poziţia puternică de pe piaţa de telefonie mobilă, şi-a relansat oferta de servicii fixe, cu 4 noi pachete care au preţuri între 10 şi 16 euro, şi care includ în variantele mai scumpe şi acces la servicii de net mobil.

„Noua ofertă comercială este semnificativ simplificată şi le dă clienţilor posibilitatea de a-şi configura cu extra­op­ţiuni pachetul de servicii fixe, simplu şi rapid. Prin această ofertă, le punem clienţilor la dispoziţie acces la internet fix de cea mai înaltă calitate, dar şi la cel mai variat pachet de canale TV şi conţinut video on demand din România, la preţuri de la 7,9 euro/lună“, a declarat Nedim Baytorun, noul director comercial consumer al Vodafone România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO