Business Hi-Tech

Vodafone intră în parteneriat cu furnizorul american de servicii software Amdocs, cu venituri de 4,1 mld. dolari, şi dezvoltă o platformă dedicată sectorului de retail

Vodafone intră în parteneriat cu furnizorul american de...

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.12.2020, 16:48 159

Vodafone România, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă şi una dintre cele mai mari companii din economie, cu afaceri de 838 mil. euro în 2019, are în plan să devină o companie de tehnologie în domeniul telecomunicaţiilor, astfel că a dezvoltat platfroma Digital Experience, împreună cu Amdocs, lider în furnizarea de software şi servicii pentru companiile de comunicaţii şi media, care are ca obiectiv să digitalizeze cât mai mult experienţa consumatorilor din zona de retail, potrivit companiei de telefonie mobilă.

„Într-o lume cu un ritm accelerat al digitalizării, capabilitatea noastră internă de inginerie software a devenit esenţială pentru viitorul nostru. Platforma Digital Experience pe care am dezvoltat-o împreună cu Amdocs este un exemplu de răspuns la provocarea transformărilor din domeniul IT necesare pentru digitalizare. Amdocs este un partener tradiţional, experimentat al Vodafone”, a spus Cătălin Buliga, director de tehnologie în cadrul Vodafone România.

Astfel, parteneriatul cu furnizorul de servicii software Amdocs, listat pe NASDAQ Global Select Market, cu venituri de 4,1 miliarde de dolari la finalul anului trecut, reprezintă una din etapele care construiesc strategia companiei Vodafone România de a deveni o companie de tehnologie în domeniul comunicaţiilor.

„Prin transformarea digitală a experienţei în zona de retail, Vodafone România poate înţelege mai bine experienţa clienţilor săi cu ajutorul sistemelor inteligente pentru a interacţiona cu aceştia într-o manieră mai orientată, mai personalizată şi mai eficientă.”

De asemenea, Anthony Goonetilleke, group president of media, network and technology în cadrul Amdocs a spus că organizaţiile care se concentrează pe experienţa clienţilor depăşesc piaţa cu o marjă semnificativă. „Având posibilitatea de a implementa soluţiile digitale ale Amdocs în cadrul oricărui sistem digital al afacerii, Vodafone România a digitalizat experienţa clienţilor săi, ceea ce va ajuta la modernizarea şi eficientizarea canalelor de retail, la definirea pachetului potrivit de servicii, toate acestea cu o productivitate sporită.”

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO